តាមរយៈបទពិសោធន៍កន្លងមកក្នុងការទូទាត់បំណុលរបស់អតិថិជននីមួយៗ អ្នកគ្រប់គ្រងអាចរក្សាទុកនូវរបាយការណ៍នៃការទូទាត់នោះ។ការប្រមូលបំណុលគឺអាស្រ័យទៅតាមកាលកំណត់អតិថិជនដែលរយៈពេលនោះមានចែងនៅក្នុងកិច្ចព្រមព្រៀងរវាងអ្នកខ្ចី និងស្ថាប័នឥណទាន ។ តាមធម្មតាស្ថាប័នឥណទានច្រើនធ្វើចំពោះអតិថិជនដែលសងយឺតយ៉ាវតាមវិធីសាស្ត្រផ្សេងៗ៖
- ការទូរស័ព្ទទៅរំលឹក ឬភ្នាក់ងារឥណទានទៅជួបផ្ទាល់អតិថិជន
- បញ្ជូនលិខិតដែលមានបញ្ជាក់ពីការសងយឺត និងបំណុលដែលហួសកាលកំណត់
- អញ្ជើញអតិថិជនមកដោះស្រាយផ្ទាល់ ឬឲ្យភ្នាក់ងារឥណទានទៅទារបំណុលតែម្តង
ក្នុងករណីដែលវិធីសាស្ត្រទាំង៣ខាងលើនេះពុំអាចដោះស្រាយបាន
ស្ថាប័នឥណទាននឹងដោះស្រាយតាមនីតិវិធីច្បាប់ដើម្បីប្តឹងអតិថិជន ។
ប៉ុន្តែសំរាប់ប្រទេសកម្ពុជា
គេពុំចង់ប្រើវិធីនេះទេព្រោះវាចំណាយទៅលើផ្នែកច្បាប់ការជួលមេធាវីជាដើម
ជាពិសេសចំពោះស្ថាប័នមីក្រូឥណទានតូចៗ ។
ទាញយកឯកសារពេញ Full Download
ទាញយកឯកសារពេញ Full Download
Sign up here with your email
ConversionConversion EmoticonEmoticon